O czym by tu dzisiaj pisnąć? A więc może o sporcie. W co lubicie grać, może coś trenujecie. Ja lubię grać w tenisa, piłkę nożną i czasem w siatkówkę. Ale też zimą lubie sobie pośmigać na nartach. Co roku w ferie jeżdże z rodzicami do Białki Tatrzańskiej na kilka dni i wtedy można dopiero poczuć co to znaczy białe szaleństwo.♥ Tenis- ziemny nie stołowy. W ping-ponga nie lubię i nie umię grać. A tenisa ziemnego trenuje i idzie mi całkiem dobrze ^.^ można nie źle odreagować grając, bo wtedy ulatuje z nas siła i cała złość.
Piłka nożna- zazwyczaj stoję na bramce i jestem podobno dosyć dobra ;D w szkole mamy damską drużynę piłki nożnej (o czym już chyba wspomninałam) i odniosłyśmy sukces po 5 tygodniach treningu. Byłam z tego nie zmiernie dumna, i cieszył mnie ten fakt.
Do końca wakacji zostało tylko 31 dni : /
wtorek, lipca 31
Hę ?
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz